...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Thursday, April 7, 2011

Kalo N3 besss..takkan 1,2 komen je kot....

Aku suke...
Kalo blog aku ramai follower...(buat mase ni tak la ramai sgt)
Meriah tgok muka kawan2 blogger tertempel kat dinding blog aku...
Tak sunyi...kekadang ade yg datang singgah...sekadar bertegur sape...
Itu dah cukup bagi aku...
Kalo ramai follower pun tapi takde yg komen...semestinya tak sronok la kan...??
Macam syok sendiri je...hihihi...
At least 1 @ 2 komen pun dah ok...sepadan la dengan N3 aku yg tak berapa nak besss tu...
Kalo bess takkan 1, 2 komen je kot...ha ha...
Tapi kan...kan..kan...pendpt peribadi aku laaa...
Skali lagi yer...pendapat peribadi aku ok...
Kekadang aku bace N3 tu tak la bess sangat tapi ramai pulaks pengomen...
Salah satu sebab yg aku rase logik ialah blog tu memang femes ames laaa...
Bile dah femes...wat N3 ape pun misti org komen...
Sebab yg sekutunya ialah blog & blogger tu dah mendpt tempat di hati followers...
Memang patut la kan....
Berbaloi dengan usaha yg diorg dah buat untuk capai ke tahap mcm tu...
Kire mcm award la...
Fenat tu semua dah terbyar laa...

Bile aku nak femes mcm tu...????
Aha...takpe laaa...

Kekadang berangan gak...bile dah femes nantiiiiiiiiii.....bla..bla..bla...
Ish,...takmo laa...aku takot...
Bile dok kat atas semua org boleh nampak kite....
Sebabnye yang di atas tu sedikit...
So...Yang elok ke...yang tak elok ke...semua boley nampak...

Ape pun...setiap blogger pasti punya matlamat diorg sndri...
So...diharap matlamat blogger2 sekalian tercapai okessss

Dalam hati IbuDarwisy::Tabik spring (toing..toing..toing) kat blogger2 yg dah meletop & baru nak meletop tu...
Bukan senang nak semuanya jadi senang...

5 comments:

iduraz said...

xsemestinya takde org komen tuh entry kita tak best..kdg2 org tk sempat, sempat baca jerk..hikhik..(sedapkan ati sendiri)

Eza Ridzwan said...

setuju dgn penulis..kekadang penat jee tulis entri..tapi xde org yg komen..tulah yg terjadi masa akak mula² bergelar blogger dolu..alhamdulillah, skang nie ramai yg rajin mengomen...apa lagi, jom laa komen kat page akak..yeahhh!!!

Rin_Aff said...

iduraz::hoho...harapnye mcm tu laa...
org tak sempat bace..tp n3 kite mmg bess sbnarnye...kuikui...
memang sedap ati ni...kalo btul mcm tu laa...:p

Rin_Aff said...

kak eza::ye la...blog baru setaun jagung hah...
misti mau byak blaja la kan...
mane ade baby trus bole jln kan akak kan...
step by step...
kire saya ni baru level nak blajo meniarap kot...hihi

aLieF si Muncung ManiS said...

haha..komen tak penting kak..trafic penting..huhuhuu..rajin2 la BW..insyaAllah..akan ramai kawan kita..peace.

Click!!!Intersting...........!!!