...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Tuesday, April 12, 2011

Aktiviti berbasikal...

 Dah lame saye tggu saat2 begini...
Semenjak beskal ni ade...
Saya bawak dlm rumah je...
Start blaja memang la dlm rumah..
Bila dah pandai pun...main dlm rumah je...
Ibu saya sibuk mcm CEO...hehe
So slalo takde mase nak bawak saya main beskal kat luar...
Bukan...bukan...salah tu..
Ibu nak bawak saya...tapi cuaca tak mengizinkan...
Ibu sayang saya tau...

Aunty2, Uncle2, Kakak2, Abg2 & Kawan2...
Nak tgok gambo saya nek beskal tak..??
Saya teror tau...
Sebelum tu....saya nak ucap....
Terima kasih kat Aunty Mila...jiran kat bawah rumah saya...
Beskal ni anak Aunty Mila punye...die dah besor...jadi...skrg beskal ni saya yg punye..
Bukan Ahmad Albab yg punye tau..
Terima kasih jugak kat Tok Cu sebab susah payah pikul beskal ni naik dr tingkat 1 sampai tingkat 3...
Semata2 nak bagi saya...
Saya sgt menghargainya...


Jom layan gambo2 ni...













Oppppp..dah..dah...takmo tangkap gambo saye lagi...
TQ sudi bace & layan gambo2 saya yg tiut miut tu...

2 comments:

hunybie said...

alololo...tomei ye...
jangan-jangan 2,3 ari nanti ada pos laju untuk k.zu..
terbeli basikal untuk Darwisy kat intenet..hahaha

Rin_Aff said...

oh tidak sama skali...basikal itu besar..& dah ade tu...bli byak2 membajir..hihi

Click!!!Intersting...........!!!