...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Wednesday, March 23, 2011

I'm Happy To Jump...When ibu said..."1,2 ...lompaatt!!"

Satu petang...
Lepas saya mandi....
Ibu pun pakaikan baju tido peberet saya...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Saye sengih2 sambil dok tenggek atas basikal...
Tanda suke...
DiSebabkan saye sukeeeeeeeeee sgt...
Jadi..saya pun melompat2...
Toing....Toingggg..Toingggggg!!!


Eh..Eh..baru saya perasan Ibu pegang camera laa...
Ape lagi..bertambah2 excited laa saya melompat...
Saya tgok...Ibu saya sgt seronok bile saya melompat...
"1...2...lompaaattt!!!", Ibu jerit...Ibu bukan marah saya tauuu...

tapii...
Ibu nak bagi semangat kat saya supaya saya melompat dgn lebih tinggi lagii...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v




Saya tak tau nak ckp ape lagii...
Yang penting...
I'm Happy To Jump
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Peace....
Jumpe lagi di next n3..daaaa
Terima kasih kerana bace n3 kat blog ibu saye...

9 comments:

Edura Hanum said...

owh..nsb baik si anak yg melompat
kalau si ibu bahaya juga yer
=)

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

owh ini la darwisy kamu hihi..
encem!
tgh layan2 gbr anak..tiba2 ada jg gbr ibu dibawah terselit di situ hihi..
nsb..ibu xjoin jump skali ;)

MuMMy CHoMell said...

comelnye darwisy...nmpk tggi die ngupenye ske melompat.. tu yg tggi tu ye..(^_^)

Rin_Aff said...

anum::buat mase ini...kalo ibunye yg melompat...amat x sesu'air'...bukan ape..x cantek mete memandang..haha

pinky momma::inilah die anak bujang saye..
ibunye nak menyelit gak..tumpeng glemer...hik3x.
satu ari nnti ibunye akan join...utk pecahkan lelemak nih...hehehhehe

Rin_Aff said...

mummy chomell::darwisy ni sedang2 aje...
itu gambo aje...hehe...
tinggi die ala2 along mummy je kot...(",)

aLieF si Muncung ManiS said...

wahhh...happy nye si comel ni lompat2...best nye jadi budak2..tak payah fikir byk benda..fikir pasal main,makan dan tido je

Rin_Aff said...

alief::budak2...semua camtu...
sebenarnye...main aje yg diorg tau...
mkn ngan tido tu...ibunye yg kena take care

Mrs. Amad said...

haloh haloh cute darwisy..saya happy sok ari jumaat..sok saya lompat depan kak zue taw..

Rin_Aff said...

Mrs. Amad kalo nak lompat boley...
Nanti akak tlg nyanyikan lagu..lompat si katak lompat...
okey x..??haha

Click!!!Intersting...........!!!