...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Thursday, March 3, 2011

^^H.A.J.A.T^^

Semua orang mahu hajatnya tercapai...
Macam2 usaha sanggup dilakukan agar hajat mereka tercapai...
Diiringi dengan doa yang tak putus kepada Allah s.w.t...
Namun...adanya kasih sayang Allah itu...sentiasa menguji hambaNya...
Andai hajat masih belum tertunai, andai doa belum dikabulkan...
Jangan bersedih...
Pasti ade hikmah tersembunyi...
Mungkin segalanya akan dianugerahkan Allah di sana..syurga yang kekal abadi...
~~Aamiiin~~


5 comments:

luckylizan said...

dulu saya berhajat nak mengandung, tiap2 hari saya berdoa tak putus-putus. lepas 9 tahun baru allah kabulkan hajat saya, skrg yang si abang dah 4 tahun, adik pulak baru 4 bulan,

eh lupa lak.. selamat berkenalan, saya dah follow u, nanti jgn lupa cerita yang best2 ya..hihi

Rin_Aff said...

oh ye ke...alhamdulillah..rezki Allah bagi tu...
leh share skit tips tu..utk info saya..

salam perkenalan...gembira bertemu awak...
InsyaAllah..nnti saya share yg besh2 yer..

TQ to be my follower

~ yus ~ said...

salam kenal zurina...

tq follow blog yus ye..

follow u back..:)

alang said...

tak tercapai apa yang kita minta sebab Allah nak bagi lebih baik dari apa yang kita minta ..insyaAllah ...

Rin_Aff said...

haiii..yus..suke dpt kenal awak..
tq follow me back

alang::btul tu...Allah maha mengetahui apa yg terbaik untuk hamba2Nya..kan..
so..kite jgan putus asa je...

Click!!!Intersting...........!!!