...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Monday, March 28, 2011

Blog Pupuk Minat Membaca

Semenjak aku berblog ni...
Baru aku perasan yang....
Aku mula minat membaca...
Ape taknye...
Kalo x bace..mcm mane nak komen kat blog lain...
Bile org komen kat blog aku pun..aku mesti bace..
Jika tak...tak guna aku create blog ni...

Bukan setakat membaca di blog...
Tapi...aku dah semcm minat membaca bahan bacaan yg lain..
Aku sukakan info...especially yg ade kaitan ngan diri aku & family...
Tapi dulu mmg aku maleh sgt nak membaca...
Nak pulak isu semasa...
Aku rela tanye org utk tau isu semasa & ape2 info yg aku nak tau...(mcm pelik ayat aku niii...korang paham kan...kan..kan..)

Sekarang aku dah berubah...
Perubahan secara tak langsung...

Blog dah pupuk minat membaca dalam diri aku ni...

2 comments:

Edura Hanum said...

bagus juga bl berblog nie.
tambahkan pengetahuan.dan lagi best bila kita jumpa sesuatu info kita akan share dgn rakan bloggers kita

Rin_Aff said...

betul3x...
mula buat blog ni..xde mission...apetah lagi vision...haha
bile dah layan dunia ni...rase seronok & semestinya byak kebaikan...

Click!!!Intersting...........!!!