...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Saturday, February 26, 2011

Today's Story -------------------> $$ Shopping $$

Pagi tadi selepas selesai solat subuh..tetiba aku rase mcm nak bli kain pasang untuk wat baju gi keje...

---Lepas balik pasar
---masak
---bagi Darwisy makan
---mintak ijin somi dulu (die angguk2 tu ok la)
---ajak mak teman (mak sporting...sentiasa ok je...)
---tetiba MIL & FIL datang...
---incik somi & MIL enjoy makan sup ikan merah + sambal ikan bilis kentang
---MIL & FIL balik & incik somi pun dah gi keje
---uruskan Darwisy...mandi dll
---Darwisy mintak nak mkn nasik lagi (die ulang makan nasik 2 kali -sebab masak sup ikan merah- peberet die tu...)
---aku tetido
---terbangun sebab Darwisy jatuhkan mangkuk makan die
---tetiba incik somi muncul..katenye arini die split time...kui 6pm baru masuk balik
---siap2 pakai baju jalan kat Darwisy + aku pun bersiap ala kadar
---trus start kete menuju ke destinasi..Jalan TAR
---parking dlm Sogo & Pertama Complex FULL...hampess..lastly dapat prking RM8/per entry
---masuk Harisons...mahai tp kain x berkualiti...no..no..no...
---masuk NAGOYA...
---pilih punye pilih aku rembat 3 pasang baju..
---mak lapar..
---singgah sat kat Secret Recipe..
---gi tempah baju kat Medan Mara
---balik rumah
---now aku kat CC..baru lepas wat surat yg FIL suruh pagi tadi...

$$$$$$-abis fulus...minggu depan bawak bekal gi keje...hahahaha..sampai mcm tu sekali ke...
bukan xde duit..bukan la aku rajin sgt pun nak bwak bekal..
at least masak sendiri leh kawal kandungan garam,gula,ajinomoto dlll...
kedai nak pelanggan rase sedap je...

c u...next entry...daaaaaaaa

No comments:

Click!!!Intersting...........!!!