...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Thursday, February 10, 2011

Nak beli rumah laa...

Alhamdulillah...tadi aku menerima perkhabaran yang gumbira...
Harap2 dapat la aku beli rumah dalam masa 5 tahun dari sekarang..InsyaAllah...

Impian nak beli rumah yang agak selesa sikit...cukup untuk aku, suami & anak2..
& memang tak lupa...mak, abah & abg Jo ("abg Jo..nanti kalo hang dah kawen tak boleh dok ngan aku lg tau..eheheh") 

Abg Jo...satu2nya adik beradik aku...walaupun kami selalu tak sependpt tapi bak kata pepatah..AIR DICINCANG TAKKAN PUTUS

Besar harapan aku nak tengok mak & abah tinggal dalam rumah tu nanti...

Semoga niat murni aku ni Allah kabulkan...Aamiiin...

No comments:

Click!!!Intersting...........!!!