...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Thursday, June 30, 2016

KEK BUAH KUKUS SUPER MOIST

STICKY POST


KEK BUAH KUKUS SUPER MOIST

DIKUKUS SELAMA 4 JAM 
BOLEH DI SIMPAN SEHINGGA 3 BULAN

LAGI LAMA DISIMPAN, LAGIIIIII SEDAPPPPP!!! (",)

CEPAT! WASSAP 
0133250140
0133250140
0133250140
0133250140
0133250140

UNTUK TEMPAHAN ATAU SEBARANG PERTANYAAN



PEK EKONOMI RM 17.00 (500g)
SEBIJI KEK RM 45.00 (1.5kg)


COD
LEMBAH KLANG

POS LAJU
SEMENANJUNG MALAYSIA, SABAH & SARAWAK



KEK BUAH KUKUS PEK EKONOMI (500g) - RM 17.00


 SEKALI CUBA, PASTI NAK LAGIIIII (",)



BERMINAT NAK JADI AGEN KEK BUAH KUKUS
SILA WASSAP

0133250140
0133250140
0133250140
0133250140
0133250140

IN SHAA ALLAH...DAPAT MEMBANTU TAMBAH PENDAPATAN ANDA!!!

Thursday, June 2, 2016

TART NENAS GEBU


NAK ORDER TART NENAS GEBU???

WASSAP 013 3250140 

COD : KLANG VALLEY


BALANG SEDERHANA

*SEBALANG RM28


NAK JIMAT....
ORDER LA 4 BALANG
RM100 JE...






Monday, May 30, 2016

CHEESETARTS & APAM GULA HANGUS

STRAWBERRY CHEESETARTS
BLUEBERRY CHEESETARTS

]

NUTELLA CHEESETARTS
BLUEBERRY CHEESETARTS

APAM GULA HANGUS

CAKES

KEK COKLAT MOIST
BUTTERCREAM (STRAWBERRY FLAVOUR)


KEK RED VELVET
CREAM CHEESE FROSTING


KEK RAINBOW
LEMON CREAM CHEESE FROSTING


MANGO CHEESECAKE
EDIBLE IMAGE


Monday, May 9, 2016

Mintak napassss...


Sesekali dapat order begini...
memang mintak napasss byk2...

biasa time lepas gaji laa..
majoriti nak hari Jumaat sebab nak makan2 mase weekend...

oven pun sedang2 je...
kena tunggu giliran laaa...heeee~~

pepun Alhamdulillah, Allah permudahkan segalanya

balik keje baru dapat pulun buat
tu lah kekangan buat masa ni
kalau diberikan peluang buat fulltime...

kalau laa...

pepun menurut sahaja ape jua perancangan Allah buat diri ini...

yang pasti itu adalah yang terbaik!!!

Kek Superman edible image


KeK Coklat Lapis Cheese
Deko buttercream - strawberry flavour


Testimoni:

"Kek tu sedap...anak2 pun suka"


Order oleh boss kecik kat tempat keje lama..
Tq yer!


Alhamdulillah...

Kek 3D Enjin Honda untuk hantaran perkahwinan

 Ini tempahan jiran ibuDarwisy minggu lepas

TAHNIAH!!!
dah selamat diijabkabulkan Jumaat yang lepas

Kali ni tempahan kek 3D pulak
bentuk enjin Honda
ala2 la kan...

terima kasih Shida sebab bagi kepercayaan kat hakak (",)

Hantaran Perkahwinan Shida & Jepp 

syukur jugak sebab Shida suke sangat & nampak pueh hati bila dapat kek ni
(",)(",)(",)

kesat pelohhhh sesaje nak siapkan niiii
ibuDarwisy ambik masa 5 jam jugak nak siapkan mende alah tu semua
skru, penutup lambang H & huruf2 tu...

bukan senang jugak...huhu
sebab tu harga kek 3D memang agak boleh tahan jugak lerrr


Click!!!Intersting...........!!!